flash
 

Ars Nominem - poradnik reklamowy (strona 5)

7. Ciekawe kreacje można również spotkać u producentów proszków do prania. Zarówno firma Persil, jak i Ariel zdecydowały się na prezentację niezawodności swych produktów w ciekawy sposób.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-13.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-14.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-15.jpg

Persil stawia na kolor i wykorzystanie upranych już ubrań w interesujący sposób, układając z nich różne zwierzęta, pełne soczystych kolorów. Oko odbiorcy przykuwa pomysłowość reklamotwórców. Zabiegi tego typu mają dużą szansę powodzenia.

8. Tym co może być pewnym podobieństwem w reklamie opisywanego już Persila i Ariela jest forma „podania" już wypranych, pełnych świeżości ubrań. Jednak Ariel w swej kampanii stawia na śnieżną biel.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-16.jpgtl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-17.jpgtl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-18.jpg

Ciekawym rozwiązaniem jest tu ułożenie upranych już rzeczy kolejno w świecę, żarówkę i lampę. Nie trudno dojść do wniosku, że olśniewająca biel rzeczy upranych w Arielu wręcz błyszczy, a żaden inny proszek nie da Ci takiego efektu :)

strona 6