7. Ciekawe kreacje można również spotkać u producentów proszków do prania. Zarówno firma Persil, jak i Ariel zdecydowały się na prezentację niezawodności swych produktów w ciekawy sposób.
Persil stawia na kolor i wykorzystanie upranych już ubrań w interesujący sposób, układając z nich różne zwierzęta, pełne soczystych kolorów. Oko odbiorcy przykuwa pomysłowość reklamotwórców. Zabiegi tego typu mają dużą szansę powodzenia.
8. Tym co może być pewnym podobieństwem w reklamie opisywanego już Persila i Ariela jest forma „podania" już wypranych, pełnych świeżości ubrań. Jednak Ariel w swej kampanii stawia na śnieżną biel.
Ciekawym rozwiązaniem jest tu ułożenie upranych już rzeczy kolejno w świecę, żarówkę i lampę. Nie trudno dojść do wniosku, że olśniewająca biel rzeczy upranych w Arielu wręcz błyszczy, a żaden inny proszek nie da Ci takiego efektu :)