flash
 

Ars Nominem - poradnik reklamowy (strona 11)

Teraz czas na owocowe kreacje. Owoce nie tylko są doskonałym dodatkiem do wszelkich przysmaków, ale również bardzo dobrze odnajdują się w reklamowych kreacjach. Reklamodawcy doskonale wiedzą, że czasami najprostsza forma, podana w ciekawy sposób może zapewnić sukces.

19. Ciekawą formę zaprezentowali reklamodawcy herbaty Lipton. Przedstawienie owocowej herbaty Lipton o truskawkowym smaku, z nutką wanilii w formie truskawki - filiżanki jest prostym, ale za to jak efektownym pomysłem. Każdy z nas może wręcz ujrzeć smak gorącej herbaty. Kreacja zasługuje na oklaski za pomysł i apetyczną formę.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-41.jpg

20. Pozostając w truskawkowych klimatach, pomyślną kreacją wykazali się reklamotwórcy konfitury Pure Fruits. Na śnieżnobiałym tle w prawym dolnym rogu widnieje zgrabny słoiczek truskawkowych konfitur, natomiast w centralnej jego części zielona szypułka z hasłem: „Reszta jest w słoiku".

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-42.jpg

Dzięki ciekawej formie reklamy, a zarazem jej swoistej przejrzystości, oko odbiorcy ma możliwość skupić się na rzeczach najistotniejszych. Patrząc na zieloną szypułkę truskawki, zastanawiamy się gdzie jest reszta (ta istotniejsza :))? Otóż...nie ma, gdyż w całości znajduje się w słoiczku konfitur Pure Fruits.

21. Miłośników truskawek jest wiele, my również zaliczamy się do tego grona :) By każdy truskawkożerca miał jeszcze więcej okazji do jedzenia swoich ulubionych owoców, producent płatków Cheerios zadbał by ze smakiem truskawek witać każdy kolejny dzień. To wszystko za sprawą zbożowych płatków śniadaniowych o tym wspaniałym smaku.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-43.jpg

Przedstawienie motywu dorodnej truskawki „nadziewanej", zamiast pestek, śniadaniowymi płatkami, jest bardzo pomysłowe, a zarazem niesamowicie apetyczne.

22. Opuszczając truskawkowy świat, przenieśmy się tym razem w krainę pełną pomarańczy. Producent ciasteczek Lu nadał im formę słynnego bohatera gier Pac - Mana, który zamiast punktów zjada plasterki pomarańczy.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-44.jpg

strona 12