flash
 

Ars Nominem - poradnik reklamowy (strona 8)

13. Kolejna z wspomnianych kampanii Chupa Chups jest przeznaczona do ciut starszej grupy konsumentów. „Chupa Chups for adult" przedstawia swój produkt pod „trochę" innym kątem :)

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-27.jpgtl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-28.jpg

Patyczki z lizaków są umiejscowione w tych najbardziej kobiecych atutach. Zdjęcia pobudzają zmysły, a tym samym przedstawiają produkt w innym świetle. Twórcy reklamy zmienili tym samym docelową grupę odbiorców na osoby dorosłe. Chupa Chups jest kolejną z firm, która swoje produkty, z uwagi na ich charakter przeznaczone dla najmłodszych konsumentów, kieruje do tych starszych. Pomysł jest ciekawy, a zarazem działa na wyobraźnię.

14. Kolejna ciekawa kampania jest dowodem na to, że wystarczy szczypta kreatywności by z drobnej rzeczy zrobić wielki efekt. Reklama Hard Rock Cafe, pokazuje jak dalece sięga atmosfera restauracji, bo właśnie z tego jest ona najbardziej znana. Restauracja kolekcjonuje muzyczne pamiątki oraz kupuje je na aukcjach całego świata. Jest ona największym kolekcjonerem rzeczy tego typu na świecie. Layout przedstawia ciężarną kobietę, której dziecko (jeszcze nienarodzone) zdecydowanie wczuło się w muzyczny klimat.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-29.jpg

15. Pozostając w kawiarnianych klimatach ciekawy pomysł miała agencja reklamowa Impact BBDO Riyadh dla producentów kawy Aroma Coffee. Nie trudno zauważyć, że swoje hasło reklamowe: „Wake up!" - („Obudź się!") potraktowali bardzo dosłownie. Ale efekt jest ciekawy.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-30.jpg

strona 9