flash
 

Ars Nominem - poradnik reklamowy (strona 3)

3. Niektóre firmy chcą zaskoczyć różnorodnością kreacji, a zarazem podkreślić niepowtarzalność i niezawodność swojego produktu. Przykładem firmy konkretnie inwestującej w design reklamy swojej marki jest marka samochodów terenowych Jeep. Użytkownik tego dynamicznego suv'a powinien nastawić się na nie lada emocje, które są nieodłączną częścią jazdy. Jeep daje Ci możliwość na odkrycie każdego miejsca, bez obawy o tereny w których chcesz się znaleźć. Czy to pustynne wzgórza Sahary, lody nieskazitelnie białej Arktyki, czy popękane, skaliste górskie drogi, jest tylko jeden samochód pozwalający Ci tam być - Jeep.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-5.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-6.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-7.jp

4. Wracając do kuchennej kreatywności, ciekawym przykładem reklamy, subtelnej w swym designie, ale jednak pozwalającej na zatrzymanie spojrzenia na dłużej, jest reklama oleju słonecznikowego Nejma. Patelnia z posiłkiem podgrzewana przez kwiat słonecznika jest połączeniem delikatności kwiatu, symbolizującej właściwości składników oleju. Zarazem wydaje się posiadać w sobie szczyptę pierwiastka kobiecości, co jest ukłonem w stronę niezawodnej pani domu, która podczas przyrządzania obiadu nie może obejść się bez oleju firmy Nejma.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-8.jpg

strona 4