flash
 

Ars Nominem - poradnik reklamowy (strona 10)

18. Kreacja, która z pewnością przyciąga uwagę jest kampania reklamowa firmy włoskiej kawy Lavazza. Reklamodawcy bardzo się starali by odbiorca przekazu był oszołomiony umiejętnościami fotografów, stylistów i grafików. Najnowsza kampania reklamowa tej firmy jest inspirowana krajem pochodzenia znanej kawy. Na fotografiach podziwiamy panoramę Rzymu z w tle widoczną bazyliką Świętego Piotra, ruiny Koloseum, Wenecję czy Fontannę Di Trevi. Efekt jest oszałamiający.

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-35.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-36.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-37.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-38.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-39.jpg

tl_files/Reklama-poradnik-zmienione-nazwy/grafika-reklamowa-40.jpg

Można śmiało stwierdzić, że reklamodawcy stanęli na wysokości postawionego im zadania. W fotografiach czuć typowy, uroczo włoski klimat zakątków Italii, z unoszącym się gdzieś w tle zapachem aromatycznej, włoskiej kawy Lavazza.

strona 11